Komunikacijos mokymai muzikos profesionalams

  • 2020 m. spalio 15 d.

Lapkričio 310 dienomis vyks tretieji mūsų organizuojami mokymai muzikos profesionalams. Šįsyk jie bus vykdomi per nuotolį ir skirti norintiems stipriau gilintis į komunikacijos kampanijų subtilybes. Komunikacijos mokymai muzikos profesionalams, kuriuos Lietuvos muzikos informacijos centras organizuoja drauge su Vilnius Tech Kūrybinių industrijų fakultetu (buv. VGTU) ir Lietuvos džiazo federacija, kvies dalyvauti nuotolinėse paskaitose bei atlikti savarankiškas užduotis, o mokymų pabaigoje gauti mokymų baigimo sertifikatą.


Kam skirti šie mokymai?
Mokymai skirti įvairių sričių muzikos kūrėjams, atlikėjams ar vadybininkams, norintiems geriau suvokti savo kuriamo kultūros produkto vertę, giliau suprasti komunikacijos procesus įvairiais kanalais ir kaip efektyviau pasiekti savo potencialias auditorijas bei bendradarbiauti su žiniasklaida.

Kodėl verta dalyvauti?

  • Išanalizuosite, kokią vertę kuriate savo publikai ir visai visuomenei.
  • Išmoksite nustatyti savo komunikacijos kampanijos tikslus bei parinkti tinkamus kanalus jai vykdyti.
  • Suprasite, kaip pagerinti savo bendravimą su pačiais įvairiausiais žiniasklaidos kanalais.
  • Analizuosite sėkmingus ir nesėkmingus komunikacijos kampanijų atvejus bei gausite vertingų patarimų tiesiai iš komunikacijos ekspertų.

LEKTORIAI

Aistė Ptakauskė – turinio kūrėja ir lektorė, kurios kūrybinė ir ugdomoji veikla įvertinta ne vienu tarptautiniu apdovanojimu. Ji yra išleidusi tris prozos knygas, sukūrusi du dokumentinius filmus ir parašiusi scenarijus ne vienam televizijos projektui. A. Ptakauskė vysto ir diegia inovacijas kūrybinių industrijų bei švietimo srityse. Už „MBA Antreprenerystė" studijų programos parengimą ir jos sėkmingą pasiūlą studijų rinkoje ji apdovanota Vilniaus universiteto rektoriaus premija. A. Ptakauskė konsultuoja ir dėsto dizainu grįsto mąstymo, pasakojimo meno, besimokančių komandų bei tarpkultūrinės komunikacijos ir vadybos temomis ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų.

Julijus Grickevičius, beveik penkiolikos metų darbo kultūros ir meno srityje patirtį turintis komunikacijos ir rinkodaros specialistas. Prieš tapdamas LRT KLASIKOS vadovu J. Grickevičius dirbo Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, kur ėjo direktoriaus pavaduotojo ir Rinkodaros departamento vadovo pareigas. Save klasikinės muzikos ir džiazo mylėtoju vadinantis J. Grickevičius šiuo metu vadovauja ir Lietuvos džiazo federacijai bei nuolat bendradarbiauja su „Vilnius Mama Jazz“, „Nida Jazz Maratonas“ ir kitais muzikos festivaliais. J. Grickevičius taip pat yra dirbęs Kauno miesto simfoniniame orkestre, Kauno bigbende, Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje, kur buvo atsakingas už įvaizdžio, komunikacijos ir rinkodaros formavimą, taip pat dirbo Vilniaus festivalyje ir Vilniaus fortepijono muzikos festivalyje. Vytauto Didžiojo universitete J. Grickevičius yra baigęs viešosios komunikacijos studijas, tebestudijuoja integruotos komunikacijos magistrantūroje, tobulinosi Belgijoje, Kinijoje, Vokietijoje, Austrijoje. LRT taip pat veda radijo ir televizijos laidas. 


PROGRAMA

Lapkričio 3 d., antradienis
10:00-11:30 I dalis. Nuo ko pradėti kurti komunikacijos kampaniją savo kultūros produktui ar paslaugai? Kokius tikslus išsikelti ir komunikacijos kanalus jai pasirinkti? 
Nuotolinė paskaita ir praktinės užduoties suformulavimas (90 min.)
Lektorė Aistė Ptakauskė

Lapkričio 4 d., trečiadienis
10:00-11:00 Nuotolinis praktinės užduoties aptarimas (60 min.)
Lektorė Aistė Ptakauskė

11:00-11:30 Pertrauka

11:30-13:00 II dalis. Kaip bendrauti su žiniasklaida? Kaip suprasti, ar jūsų siūlomas turinys žiniasklaidai bus įdomus? Ar tikrai feisbukas toks pasenęs, o instagramas toks galingas? Ką būtų galima patarti jūsų ateities paskyrai?
Nuotolinė paskaita ir praktinės užduoties suformulavimas (90 min.)
Lektorius Julijus Grickevičius

Lapkričio 5 d., ketvirtadienis
10:00-10:30 Nuotolinis praktinės užduoties aptarimas (30 min.)
Lektorius Julijus Grickevičius

10:30-11:30 III dalis. Komunikacijos kampanijos kūrimas ir vykdymas. Tikslų nustatymas, auditorijos analizė, priemonių ir kanalų parinkimas, techniniai niuansai.
Baigiamojo projekto užduoties pristatymas (60 min.)
Lektoriai Julijus Grickevičius ir Aistė Ptakauskė

Lapkričio 5-9 d.
Savarankiškas baigiamojo projekto rengimas

Lapkričio 10 d., antradienis
10:00-13:00 IV dalis. Nuotolinis baigiamųjų projektų aptarimas ir visų mokymų refleksija (180 min.)
Lektoriai Aistė Ptakauskė, Julijus Grickevičius, Radvilė Buivydienė (LMIC)

Techniniai mokymų niuansai bus el. paštu siunčiami užsiregistravusiems ir dalyvio mokestį sumokėjusiems asmenims.


DALYVIO MOKESTIS IR REGISTRACIJA

Dalyvio mokestis – 20 Eur. 
Jeigu reikalinga sąskaita-faktūra, registracijos formos apačioje nurodykite įmonės ar organizacijos pavadinimą bei kodą.

Registracijos forma: https://forms.gle/9XLyFiwKqRuoESDZA

Registracija vyksta iki spalio 30 dienos 15 valandos.

MOKĖJIMŲ INFORMACIJA
Gavėjas: VšĮ Lietuvos muzikos informacijos centras
Sąskaitos numeris: LT297300010083282279
Paskirtis: Dalyvio mokestis

Kilus klausimams, rašykite adresu [email protected]


Projekto iniciatorius Lietuvos muzikos informacijos centras
Projekto partneriai: Vilnius Tech Kūrybinių industrijų fakultetas, Lietuvos džiazo federacija, Lietuvos kompozitorių sąjunga, kūrybinė organizacija „Pasaulio virtuvė“
Finansuoja: Lietuvos kultūros taryba ir Lietuvos Respublikos kultūros ministerija