#10 Šaltas grožis ir trapios akimirkos su Diana Čemeryte


Šiame pokalbyje tyrinėjama tai, kas iš pradžių atrodo tarsi langas į asketišką ir nejudantį garso peizažą. Jis yra labai kompleksiškas: jame esanti erdvė ir plotis yra kruopščiai išvalyti nuo chaoso bei neša aiškią muzikinę žinutę, kuriai suprasti reikia ypatingos ramybės. Epizode aptariame senosios muzikos, grigališkojo choralo aspektus, gilinamės į kūrybinį procesą ir jame vykstančius netikėtus susidūrimus.

Šiame epizode:
Tinklalaidės intro: Bronius Kutavičius „Anno cum tettigonia“ iš albumo „
Lietuvos muzikos kontekstai II. Minimalizmo kraštovaizdžiai” (Lietuvos muzikos informacijos centras, 2011), Silezijos styginių kvartetas: Marek Moś (smuikas), Arkadiusz Kubica (smuikas), Łukasz Syrnicki (altas), Piotr Janosik (violončelė). Dianos Čemerytės kūriniai: „Mondgesang“ iš albumo „Mondgesänge für Blockflöte und Akkordeon“ (Genuin Classics, 2019), Sabine Ambos – išilginės fleitos, Mirjana Petercol – akordeonas; „Still“ iš albumo „25 Plus Piano Solo. Piano Music by 27 Women composers“ (Salto Records International, 2004), Ingo Stadtmüller (fortepijonas); „Lamentation“ iš albumo „Musik für Ravensbrück“ (Kulturfeste im Land Brandenburg, 2003), „Tempera“ styginių kvartetas; „Meine Seele wartet, after listening to Bach“ (2020), Baltic Music Days (2021), Vilniaus miesto šiuolaikinės muzikos ansamblis „Synaesthesis“; „Sicut cervus“ iš projekto „Vidi Aquam: A Dialogue between Postmodern and Gregorian Chant“, “Joint” fleitų kvartetas: Polina Blüthen, Vytautas Sriubikis, Vytenis Giknius, Giedrius Gelgotas; “TePra I” iš albumo “Mondgesänge für Blockflöte und Akkordeon” (Genuin Classics, 2019), Sabine Ambos – išilginės fleitos, Mirjana Petercol – akordeonas; “Jahre ohne Mozart” (2015), 28-asis tarptautinis “Review of Composers”, Belgradas (2019), Nikola Peković (akordeonas), Tijana Milošević (smuikas), Ksenija Milošević (smuikas), Boris Brezovac (altas), Nemanja Stanković (violončelė).