KLAUSYK

Nemokamai klausyk teminių Lietuvos kompozitorių muzikos grojaraščių.

daugiau »

MUS REMIA

Mūsų veiklos finansuojamos Lietuvos kultūros tarybos, įvairių fondų ir programų.

daugiau »

ĮSIGYK NATAS

Rinkis originalius Lietuvos kompozitorių natų leidinius mūsų kataloguose.

daugiau »

ĮSIGYK ALBUMUS

Užsisakyk Lietuvos kompozitorių muzikos albumus.

daugiau »

ATRASK

Naudok įvairią Lietuvos muzikos informaciją, nurodydamas mus kaip šaltinį.

daugiau »

e. PARDUOTUVĖ

Susipažink su elektroninio apsipirkimo sąlygomis mūsų e-parduotuvėje.

daugiau »

Simonas Šipavičius: „Muzika – mano mėgstamiausias žaidimas“

  • Spa 14, 2019

Kontrabosininkas Aurelijus Užameckis: „Verčiau dirbsiu papildomą darbą, bet stengsiuosi groti tai, ką noriu“

  • Spa 07, 2019

Festivalis „Gaida“ skelbia visą šių metų programą

  • Rugs 06, 2019

Eduardo Balsio 100-metis baigiasi griausmingu renginių klasteriu

  • Spa 05, 2019

Šių metų WOMEX – susivienijusios Baltijos šalys ir net 4 koncertai

  • Rugs 16, 2019

Mikalojus Novikas: „Ne kiekvienas gali parašyti dainą“

  • Rugs 30, 2019

Įrašymo „kokybė“ kaip integrali kūrinio dalis: ar „gero skambesio“ supratimas tikrai yra standartizuotas? (II)

  • Rugs 23, 2019

Ar grosim iš kopijuotų natų?

  • Rugs 30, 2019

„Žiogo istorijos“ – natos mažiesiems smuikininkams

  • Rugs 12, 2019

Lenkijos eksperimentinio festivalio „Sacrum Profanum“ dėmesio centre – Lietuvos muzika

  • Rugs 26, 2019

„Katarsis4“: „Bet kurią kitą dieną viskas skambėtų kitaip“

  • Rugs 17, 2019

Įrašymo „kokybė“ kaip integrali kūrinio dalis: ar „gero skambesio“ supratimas tikrai yra standartizuotas?

  • Rugs 12, 2019

Muzikos vadybininkė Gabrielė Tamutytė: „Šiame darbe dažnai išgirsti žodį „ne“

  • Rugp 14, 2019
0