Albertas Navickas

Alberto Navicko kūrybos pagrindas – idėjinė struktūra, kuri yra ne formali, o subjektyvi, „gyva“, tikslingai funkcionuojanti ir auganti tarsi „protingas organizmas“. Kompozitoriaus muzikos kalba, skambėjimas ir estetika primena prancūziškos kultūros formas (nuo impresionizmo iki prancūzų muzikos smarkiai paveiktų autorių, kaip kad Kaija Saariaho). Jo giedros melancholijos muzika yra plastiška, pastelinė, niuansuota, perregimų faktūrų ir subtilios dinamikos, specifinio akustinio kolorito; tai vieno būvio muzika (ar tai būtų kamerinė miniatiūra ar opera), sklindanti tarsi aromatas ir lengvai svaiginanti.

Asta Pakarklytė

Blanche t'a vu

X
Blanche t'a vu

è

X
è

Midsummer Music

X
Midsummer Music

kitos trys seserys

X
kitos trys seserys

Biografija

Albertas Navickas (g.1986) studijavo kompoziciją Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, prof. Osvaldo Balakausko klasėje, kurią baigė 2009 m. Tais pačiais metais baigė biochemijos studijas Vilniaus universitete. 2007-2008 m. taip pat studijavo kompoziciją Conservatoire National Supérieur de Musique et de Danse Paryžiuje, prof. Stefano Gervasoni klasėje. 2008 m. kompozitorius kartu su kolegomis iš Naujosios operos akcijos kūrybinės grupės buvo apdovanotas už geriausią sceninį kūrinį Lietuvos kompozitorių sąjungos rengiamuose Metų kūrinių rinkimuose; 2009 m. jis laimėjo pirmąjį prizą jaunųjų kompozitorių chorinės muzikos konkurse „Vox Juventutis“. 2010 m. pradėjo doktorantūros studijas École des Hautes Études en Sciences Sociales Paryžiuje.

Albertas Navickas įvairiuose muzikos kompozicijos ir atlikimo meistriškumo kursuose, jo kūriniai atlikti daugelyje šiuolaikinės muzikos festivalių Lietuvoje ir užsienyje. Jis dalyvavo organizuojant šiuolaikinės muzikos festivalį „Druskomanija“, muzikos laboratorijų tinklą „Procesas“, taip pat yra vienas iš tarpdisciplininio meno kolektyvo „Muzika yra labai svarbi“ įkūrėjų.

Alberto Navicko muzikos kalba, skambėjimas ir estetika primena prancūziškos kultūros formas (nuo impresionizmo iki prancūzų muzikos smarkiai paveiktų autorių, kaip kad Kaija Saariaho). Jo giedros melancholijos muzika yra plastiška, pastelinė, niuansuota, perregimų faktūrų ir subtilios dinamikos, specifinio akustinio kolorito; tai vieno būvio muzika (ar tai būtų kamerinė miniatiūra ar opera), sklindanti tarsi aromatas ir lengvai svaiginanti.

0