MUS REMIA

Mūsų veiklos finansuojamos Lietuvos kultūros tarybos, įvairių fondų ir programų.

daugiau »

KLAUSYK

Nemokamai klausyk teminių Lietuvos kompozitorių muzikos grojaraščių.

daugiau »

ĮSIGYK NATAS

Rinkis originalius Lietuvos kompozitorių natų leidinius mūsų kataloguose.

daugiau »

ĮSIGYK ALBUMUS

Užsisakyk Lietuvos kompozitorių muzikos albumus.

daugiau »

ATRASK

Naudok įvairią Lietuvos muzikos informaciją, nurodydamas mus kaip šaltinį.

daugiau »

e-PARDUOTUVĖ

Susipažink su elektroninio apsipirkimo sąlygomis mūsų e-parduotuvėje.

daugiau »

Netekome kompozitoriaus Anatolijaus Šenderovo

  • Kov 26, 2019

Palaikykite Lietuvos muzikos informacijos centro veiklą

  • Kov 22, 2019

Raminta Naujanytė-Bjelle kurdama aiškinasi santykius su savimi

  • Kov 25, 2019

Maksimowicz / Golovanov „Thousand Seconds Of Our Life“: apie dviejų bičiulių dialogą

  • Kov 22, 2019

„Solo Ansamblio“ akrostichas ir dansingas

  • Kov 20, 2019

Dovydas Stalmokas: „Lietuvoje neturime grynakraujo džiazo tradicijų“

  • Kov 18, 2019

Toli ir arti: geografija, o ne tautybė

  • Kov 19, 2019

Skelbiamas kvietimas teikti kūrinius kompozitorių apdovanojimams

  • Kov 06, 2019

Tapatybės politika, sienų storis ir vietos poveikis

  • Kov 14, 2019

„No Real Pioneers“: „Sunkiai, melodingai ir daug rėkia“

  • Kov 13, 2019

V. Ganelino / D. Pashkevichiaus / A. Gotesmano trio koncertinis įrašas išleidžiamas Latvijoje

  • Kov 11, 2019

Lietuviškasis postfolkloras: priartinti nesuardant

  • Kov 05, 2019

Gintas Kraptavičius: „Septynios natos neatspindi to, kas vyksta šiuolaikinėje muzikoje“

  • Kov 01, 2019

JAV išleistas naujas Žibuoklės Martinaitytės muzikos albumas

  • Kov 02, 2019

Elektroninės eksperimentikos albumai: būtini paminėti nutylėjimai

  • Vas 26, 2019

Vaiperis aptaria dabartį ir viską, kas aplink

  • Vas 24, 2019
0